Friday, April 5, 2013

Početak

Internet prijateljstva. Neki možda naprave grimasu na taj pojam. Neki se možda nasmiješe. Ja sam jedna od ovih drugih. Mislim da je i moja...kolegica? Može, kolegica.
Ta kolegica, ubuduće poznata kao Hun, došla je na ideju da nas dvije, internet prijateljice, vodimo blog o knjigama koje čitamo. A čitamo ih. I volimo pisati. Ili pokušavamo pisati. Dobro, volimo pokušavati pisati.
I tako se rodio ovaj blog, koji će vas uvesti u dio nas. Pokazat ćemo vam priče koje su nas oduševile, ali obećajem da bude i onih koje na nas neće ostaviti baš neki dojam.
Ali kao i svi (ne)normalni ljudi, ne pratimo priče samo u knjigama. Pratimo nekoliko serija, čak opsesivno. Hun ima običaj pogledati sezonu po večeri, ali ja sam malo umjerenija, ja mogu samo 5 epizoda.
Ja oduvijek volim soundtrackove i tu sam svoju ljubav prenijela na Hun. Ona pak voli anime i u meni je probudila davnu ljubav zatrpanu raznim drugim ljubavima. I navela me na slušanje Oasisa.
Da ne duljim, nadam se da će ovaj blog biti u vašim zabilješkama i da ćete neke knjige i sami pročitati. Ako i bude negativnih ili ravnodušnih recenzija, ne dajte se smesti, to ne znači da knjigu ne vrijedi pročitati. :)
I da citiram jednu veliku spisateljicu, Hun glavom i repom: "da nije bilo interneta ovako dve
awesome osobe ne bi se nikada upoznale".
-Luna

No comments:

Post a Comment